Наступність у роботі закладів дошкільної та загальної середньої освіти

Сделано на Padlet

6 коментарів:

  1. Навчання - цікава річ, яка передбачає накопичення досвіду для впевненої адаптації в суспільстві. Навички та уміння починають формуватися з дитячого садка, які працюючи за своїми програмами, розуміють недосречності, які виникають під час занять, а потім і у першому класі. Спілкуючись з колегами, намагаємося мінімізувати такі недоречності, щоб процес навчання відбувався із задоволенням, легко. Вихователі і вчителі працюють спільно над проблемамами і успішно їх вирішують. І це чудово!

    ВідповістиВидалити
  2. Навчання - відповідальна і нелегка праця. Тому підготовка до такого нового виду діяльності має починатися із ДНЗ. Приємно спостерігати тенденцію співпраці між дошкільними закладами та початковою школою. Всім подяка за матеріали. Успіхів!

    ВідповістиВидалити
  3. Із задоволенням познайомилася із розміщеними матеріалами. Сфабрикувала для себе деякі висновки з даної проблеми. Дякую за корисну інформацію.

    ВідповістиВидалити
  4. "Школа не повинна вносити різкого перелому в життя дитини. Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити сьогодні те, що робила вчора. Нехай нове з'являється в житті поступово і не збентежує лавиною переживань." Ці слова В.О. Сухомлинського ще раз доводять, що і вихователі ДНЗ, і вчителі є педагогами, тому повинні працювати колективно, розуміти один одного, допомагати один одному, співпрацювати. У нас саме так. А всім колегам району - подяка за цікаві та змістовні матеріали. Успіхів!

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже корисні статті та матеріали. які використаю у своїй роботі.

    ВідповістиВидалити